Tabel

Stel hier je vraag over een Excel probleem
gaikhetleren?

Re: Tabel

Bericht door gaikhetleren? » 21 jul 2021 21:07

Blijkbaar niet vreemd dat ik het bovenstaande probleem kan vinden, maar ik geef niet op.
Belangrijk om te weten!
Ik gebruik een iMac, iPad of een iPhone om te werken met Excel.
Ik heb Excel2019 op de iMac, op de iPhone en iPad heb ik een Excel-app gedownload.

Het is maar dat u het weet! ;)

JeanPaul

Bericht door JeanPaul » 22 jul 2021 06:58

Waarschijnlijk ligt jou probleem bij het invoeren van data of nieuwe huurder dat niet alle vakken zijn ingevuld, bij het niet invullen van cel opmerking zal de macro niet werken, bij het invullen van tekst in cel macro zal deze wel werken.

gaikhetleren?

Bericht door gaikhetleren? » 22 jul 2021 10:55

Hallo Jean Paul,

Daar had ik ook aandacht en heb het opnieuw getest, maar het mocht niet zo zijn, helaas.

Onno
Belangrijk om te weten!
Ik heb Excel2019 op de iMac, op de iPhone en iPad heb ik een Excel-app gedownload.

gaikhetleren?

Bericht door gaikhetleren? » 22 jul 2021 16:55

Jean Paul,

Het schoot me net te binnen, voordat ik het veldje opmerkingen toevoegde had ik dit probleem ook.
Zodra je alle reserveringen weg haal en een nieuwe reservering maakt, dan werkt het ook niet.

Maar ik zoek nog steeds, als ik het gevonden heb, hoor je het van mij.

Groeten,
ONno
Belangrijk om te weten!

gaikhetleren?

Bericht door gaikhetleren? » 25 jul 2021 11:07

Allen,

Eerder heb ik het onderstaande bericht geplaatst en dacht het zelf wel op te kunnen lossen, wat niet het geval is. Uw hulp is gewenst.

Als je een reservering maakt in de planning en je bevestigd deze, dan blijf het in de planning zichtbaar, dat is goed.
Als je bij tabblad reserveringen alle reserveringen weg haalt, vervolgens ga je een reservering maken en je bevestigd deze, dan blijf deze niet staan en komt ook niet in tabblad reservering staan, het één heeft natuurlijk ook met het ander te maken.

Alvast bedankt.

Onno
Belangrijk om te weten!

Plaats reactie